miercuri, 20 mai 2020

Bancuri si Glume


Era Bula la scoala in clasa I, in prima zi de scoala. Invatatoarea, dorind sa-i aseze in banci, ii intreaba pe fiecare:

-Ionut, tatal tau ce este?
-Tatal meu este primar.
-Ooo! Treci in prima banca!
-George, tatal tau ce este?
-Tatal meu este om de afaceri.
-Bun, treci langa Ionut, in prima banca!
-Bula, tatal tau ce este?
-Tatal meu?! Este sef peste 500 de oameni!
-Vai de mine, Bula, cum asa?! Dar ce face?
-Tunde iarba-n cimitir!

Intre scotieni:
-Ce pacat ca nevasta-ta a murit asa de repede!
-Da, mare pacat. Ii cumparasem medicamente pentru o saptamana!

Un tigan vindea ceasuri la o taraba. Vine un client si il intreaba daca poate incerca un ceas. Tiganul e de acord. Clientul isi pune ceasul pe mana, se uita putin la el si apoi o ia la sanatoasa. Tiganul, uitandu-se lung dupa el, zice:
-Mo, mancati-as! Asta mi l-a luat la pret de achizitie!



Ciclul barbatului:
La 20 de ani ii plac toate femeile
La 30 de ani ii mai place doar o femeie
La 40 de ani ii plac iar toate femeile, in afara de una
La 50 de ani ramane doar cu cea pe care o placea la 30...

Sotul unei femei se plange medicului:
-Domnule doctor, nu mai stiu ce sa mai fac! Sotia mea ramane mereu gravida!
-Nu folositi metoda calendarului?
-Ba da, dar fara efect.
-Anticonceptionale?
-Ba da, dar degeaba.
-Prezervativ?
-Ba da, dar tot a ramas.
Exasperat, doctorul il sfatuieste:
-Atunci n-o mai copula...!
-Am incercat si asa, dar tot degeaba...

Un avocat tanar moare si ajunge in rai.
-Cum ai putut sa-mi faci una ca asta? ii reproseaza el lui Sf. Petru. Atac de cord la varsta mea?
-Pai dupa totalul notelor de plata emise de tine, am crezut ca ai 95!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu