miercuri, 29 aprilie 2020

Bancuri si Glume


Un tata impingea, pe aleea unui parc, un carucior de copii. Copilul zbiera cat il tineau puterile.
Tatal legana intruna carutul si repeta:
-Linisteste-te Gigele, te rog! Linisteste-te, Gigele!
O baba care trecea pe acolo se opreste langa el si spuse zambind:
-Vai, ce baietel dragut! Si ce nume simpatic are-Gigel!
-Gresiti, doamna! Copilul se numeste Itic, Gigel sunt eu!


Final de scrisoare a unui scotian: ''Ti-as trimite banii pe care ti-i datorez, dar am lipit deja plicul''.


-Care este asemanarea dintre Romania si Japonia?
-Ambele tari au trenuri suspendate.


Un tanar ofiter ii scrie de pe front tatalui sau:
''Draga tata, trimite-mi de urgenta niste bani. Mi-am pierdut inca un picior intr-o lupta corp la corp si ma aflu in spital fara niciun ban''. Tatal ii raspunde:
'' Draga fiule, asa cum rezulta din scrisorile tale, acesta este cel de-al patrulea picior pe care il pierzi, deci cred ca te-ai obisnuit de acum, asa ca incearca sa te descurci cu cele care ti-au mai ramas''.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu