marți, 13 octombrie 2015

CE ISI SPUN ZODIILE, DACA AR NAUFRAGIA PE O INSULA PUSTIE

Am încercat să ne imaginăm ce și-ar spune una alteia fiecare zodie în parte, dacă ar fi în locul celui mai cunoscut naufragiat din lume.
BERBEC: ”În regulă, oameni buni. Dacă nu mă ascultați, o să muriți cu toții”.

TAUR: ”Dacă nu o să mai avem ce mânca propun ca Peștele să fie mâncarea noastră”.

GEMENI: ”Haideți să scriem niște mesaje pe nisip sau niște bilete pe care să le legăm la piciorul pescărușilor. Poate avem noroc”.

RACUL plânge pitit după o epavă: ”Nu, o să mor. Nu sunt pregătit. Ai mei vor fi distruși”.

LEU: ”Dispari, Berbecule! Eu o să fie liderul lor. Faceți o plecăciune în fața mea imediat!”.

FECIOARA: ”Doamne, aici nu avem săpun, prosoape, pastă de dinți. Unde-mi spăl eu hainele? Să le spăl cu apă sărată nu cred că este tocmai igienic. Plaja asta e prea pustie și e prea mult nisip aici față de cât nisip e în spatele palmierului. Dezastruos!”.

BALANTA: ”Hm. E evident că nu avem cum să supraviețuim cu toții. Trebuie să mă gândesc pe care dintre ei îl omor primul”.

SCORPION: ”Hei! Cred că avem ceva de stat pe aici. Ar trebui să ne înmulțim… dacă înțelegeți ce vreau să spun”.

SAGETATOR: ”Dragii mei, haideți să vedem partea plină a paharului!”.

CAPRICORNUL, urlând: ”Nu există așa ceva!”.

VARSATOR: ”Oare or fi și urși polari pe aici?”.

PESTI: ”E clar. O să murim!”.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu