duminică, 6 septembrie 2015

Lista Carti de Dezvoltare Personala


 Am publicat o lista cu carti de dezvoltare personala pentru cei carora le place si au timp/rabdare sa citeasca,dar si o serie de citate. Din experienta personala pot sa va spun ca am citit
o singura carte,care a schimbat milioane de vieti,inclusiv pe a mea-Secretul de Rhonda Byrne[nu prea am rabdare sa citesc smile emoticon ],dar si din citate de pe net,facebook,chiar si din experienta altora. 
Eu personal cred ca dezvoltarea personala tine si de fiecare in parte,de felul cum gandeste,cum percepe anumite lucruri,intamplari,etc. 

 Limbajul trupului – Pease Allan

Atitudinea Este Totul – Jeff Keller


Eficienţa în 7 trepte – Stephen Covey

Cine mi-a furat cascavalul – Ken Blanchard si Spencer Johnson

Secretul - Rhonda Byrne

Motivatia Aici si acum – Osho

Ca sa traiesti mai bine impaca-te cu trecutul – Andre Moreau

Putere nemarginita – Anthony Robbins

Autocontrolul prin Metoda SILVA

Succesul e o stare de spirit – Ben Renshaw

Arta de a reusi in viata – Dale Carngie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu